Vaknade upp bevid min Stefan i min lilla säng på lassa. Men jag måste säga att jag har ändå sovit bra. Troro inte jag sovit lika bra dom andra nätterna här, beror nog på att jag fått närhet av min älskling 😉
Igår trodde jag att jag skulle föda..men inte det. Hade sådana molande värkar trots att jag låg med dropp. Men till kvällen / nattan så blev det mkt bättre. Jag fattar ingentin!!?? Nånå får vara glad så länge det är lungt i maggen! =)
Iaf. nu är det bestämt såhär, att jag ligger med droppet fram till eftermiddagen och sedan blir det bricanyl i tablett. Så får vi hoppas på att det håller sig i några dagar till iaf. =)

Jag tror ingen känner sig lika smutsig som jag gör idag!!! Mitt hår är som smör och känns som att jag badat i svett i natt!! Nuu längtar jag tills älsklingen kommer med lite rena kläder till mig!!!! Tror jag kan bli några kilo lättare då.

