Jag tycker verkligen synd om min lilla tös!! Hon har vart sjuk i en månads tid. Börade med förkylning, hosta och feber. Sedan fick hon svulnad bakom höger öra, ömmade jätte mycket när man var och kände där och till natten skrek hon bara. Till en början såg inte jag det, utan det var min syster som påstod att Tindra hade utåtstående öron. Hon fick antibiotika mot det och det blev bättre under tiden hon fick det. Men så fort hon slutad med det så kom febern tillbaka och även förkylningen… Stackars liten.. =(

Nu igen inom loppet av en vecka har vi hunnit vara på barn avd. 2ggr förstoppning och nu dubbla inflamationer i örat, ytter örat och inner örat!! Från barn blev det öronmotagningen, där dom gjorde hål på trummhinnan. Stackarn skrek så att mamma fick tårar i ögonen =( Nu behandlas hon med antibiotika för andra ggn och örondroppar ggr 3.. Nu hoppas jag att hon får slippa alla sjukdomar för ett bra tag!! Tar på lillans små krafter att bära på allt möjligt samtidigt och under lång tid!! SUCK!

 

 

