Känner mig redan på bättringsvägen, dock har jag svettats som bara den idag. Men börjar få lite ork tillbax. Jag å pigan tog en liten tur i friska luften vilket var väl behövt för oss båda 🙂

Jag och älskling tog oss tid för varandra, myst och surrat om vad som ska stå högst upp på vår prio-lista. Jag kan känna att jag skenar iväg lite väl mkt ibland. Då talar jag om investeringar!! Vi är verkligen inte miljonärer ( vilket jag hade uppskattat att jag vore just nu, haha). Jag vill ha en ny bil, resa en kortare resa inom en snar framtid, en längre resa till jul, fixa i stugan, bygga dass å bastu. Älskling talade just om för mig hur stressad å att det tar på hans krafter :/ jag förstår honom. Så nu har vi talat om att lägga pengar åt sidan till att fixa stugan. Det är prio ett på listan. Resten får vänta.. Bara att inse att vi inte är miljonärer 🙂 känns ändå helt ok att vara en vanlig Svensson, hihi. pengar, visst fan underlättar det men man blir inte lycklig . Vad är pengar om man inte är lycklig, älskad och älskar. Kärlek övervinner allt ❤

