God morgon sköna Söndag! Här har vi vänt på dygnet halvt´, kan inte somna i tid och sover till klockan  10. Det kommer att bli tungt att kliva upp kl 06:30 på Tisdag när min gosse ska till skolan =/

Ja det hade kunnat gå riktigt illa här hos oss i natt/morse. Klev upp vid sex tiden och gjorde välling till min dotter då jag känner att det luktar bränt!! Casper har en lampa liggandes i sängen med en filt över sig.. ett stort brännhål i filten och madrass och lakan är svart. Det hade kunnat gå riktigt illa där!!! Hojj så rädd jag blev samtidigt som det var en lättnad att jag upptäckte det. Förmodligen har han inte kunnat sova och tänt lampan (i smyg) och inte veat att vi ska upptäcka det =/

Nu skall jag fixa mig och ta en PW till älsklingens jobb, ta bilen. Sdan ska jag på badhuset med mina barn, syrrans flicka och en kompis till Casper =)

  

Har letat efter dessa söta strumpbyxor från Mini A True och äntligen hittade jag dom HÄR.

