Idag har jag sett över ekonomin! Det har vart jul och nyår= en hel del utgifter!!! Måste få bättre koll över vad hushållet kostar och vad vi bör lägga undan till ett sparande, sett över mat kontot och hur mycket jag/vi spenderar på ”ingenting”. Eller med andra ord på kläder, godis, snus, inredning, fiket etc. Jag kan själv erkänna att jag bör tänka till lite.. En gnutta.. Ja ni fattar?!! Jag är barnsligt förtjust i kläder och inrednings prylar. Köper.. Blir less.. Köper bli less. Ja ni fatta. Dax för en förändring.. 😦

Internet är livsfarligt!! Nät shopping och alla fantastiska bloggsidor man blir inspirerade av… Det är skit svårt att låta bli!! Mitt största intresse måstes begränsas!! Någon som känner igen sig?? 🙂

Men vad ska man göra med allt man bara måste ha..

Nu renbädda sängen. Tjing

