Ja det är så precis det känns!! Igår sålde vi barnvagn å bilstol. Så nu sitter vi här hemma otåliga båda två. Tindra är lite less på dessa ”fyra väggar” och jag är super less på att höra hennes gnälliga stämma!!! Dax att investera i en ny barnvagn!!! Är sugen på en Urban Jungle men tror den saknar höj och sänk bart fotstöd. Ska kika lite mer när jag får tid.

Känns riktigt skönt faktiskt att fara på jobbet i eftermiddag. Många tycker att jag inte är riktigt klok. ”Att du inte är hemma å njuter av mammaledigheten” får man höra. Men eftersom jag blev sjukskriven tidigt under min graviditet så känns det bara helt ok! 🙂 och tycker det är riktigt påfrestande nu.. Tindra är grinigare, nu mer än vanligt. Tror det ger med sig när hon kommer igång att krypa.

Ursäkta mig, men just nu känner jag mig riktigt less.. Å jag är inte ensam om det… Bara storebror kommer hem! 🙂

