20120220-084614.jpg
Hittade denna snygga skjorta till Casper inne på Kapp Ahl.

God morgon Måndag! Denna vecka börjar med rinnig näsa och jobb efter jobbhelg.. Känner mig verkligen inte laddad!! Men får en ledig dag på Onsdag, något att se fram emot. 🙂

Funderar på att packa ner grejjor i kartonger, men vet inte vad jag ska packa ner??! Jag behöver ju typ allt. Kläder, täcken, kuddar å massa textiler hade jag tänkt tvätta innan vi flyttar så att allt är rent å fräscht.
Jag börjar få flyttfeber!!! Jag möblerar, inreder innan vi ens flyttat in, haha! Jag ska försöka tygla mig. Vi får bo in oss innan vi bestämmer vad vi vill ha för inredning och om det är något som ska renoveras. Blir iallafall att måla taket i köket å nya tapeter på övre plan. 🙂

Solen skiner så jag ska fixa och sedan gå på en promenad innan arbetet…

