Hej hej! Denna dag började med att springa ut på gården, håret på trekvart i pyjamas.. Typ!! Hade glömt bort att traktorn skulle komma å skotta parkeringarna. Men jag var i tid 🙂 Sedan har jag städat, packat glas å avsluter med en PW å en fika med Johanna. Känner mig riktigt duktig faktiskt! :-p

Nu ligger jag å Stefan på soffan framför tvn (efterlyst) och hämtar andan efter en kväll på skolan. Vi har nämligen deltagit i ”Fångarna på fortet”. Fröknarna har fixat olika rum med olika uppdrag som barnen skulle klara för att få en nyckel och när man fått 9 nycklar så var det jakten efter nyckelord för att slutligen få skatten. Barnen tyckte det var riktigt roligt. Vilka kreativa fröknar dom har vart jätte duktiga på att komma på massa olika uppdrag. För övrigt, jag hamnade i ett rum och där skulle vi blåsa i sugrör mot en pingisboll & om barnen lyckades blåsa ner en boll i min korg då fick dom en nyckel.. Så ni kan förstå hur tufft jag har haft det 😉

20120222-211112.jpg

20120222-211126.jpg
Casper å gänget har fått sin skatt.& å en slut Tindra å Stefan 🙂

