Etiketter

Hej hej! Hinner knappt vara in å göra inlägg längre. Man har fullt upp i ett. Igår tog jag mig iallafall tid och for på hudvårdskliniken å gjorde en ansiktsbehandling, vilket var helt underbart. Jag fick det som en gåva av min fina vän Linda när jag fick Tindra för snart ett år sedan. Så det var på tiden, haha!
När jag kom dit fick jag fylla i ett A4 papper om bl.a. Vad jag använde för produkter när jag rengjorde ansiktet, så där skrev jag övrigt. Så klart velade hon veta vad det var 🙂 kände mig lite du när jag sa honung och olivolja. Men hon konstaterade att det funkade på mig eftersom att min hud var ren å fräsch. Dock har jag en aning torr hud och även känslighud. Tycker det är så svårt att veta vad det är min hud behöver. Men det har jag fått svar på, fukt fukt och åter fukt. Och hon rekommenderade att alla som fått barn (oavsett ålder) och ammat bör använda anti age produkter!!! Så det ska jag ta å informera min kära sambo om. Han skrek ( med lite kryddning) rakt ut åt mig när jag tidigare här köpte anti age produkter.
När jag kom därifrån så kände jag att jag fått kunskap om vad min hud behöver och kommer snart att göra om det! Hade tänkt försöka gå med jämna mellanrum, alla kvinnor borde unna sig det 🙂

Imorgon har jag helg, jippie! Inga måsten förutom att möjligtvis handla och laga mat dock, men i övrigt så ska jag bara vara. Idag lämnar vi in nycklarna till Top och det känns underbart att ha ett projekt mindre.. Endast projekten i huset kvarstå och det tar vi när vi känner oss manade. Snart hoppas jag 🙂

