Etiketter

Hej hej! Sitter i min ensamhet å bara är.. Barnen sover och min kära sambo tog på sig ett extra pass i gruvan. Så han är inte hemma förrän senare ikväll om han har tur 🙂 hoppas på att han inte blir allt för sen eftersom att han måste ha kvar lite ork till i morgon då taket ska målas en sista gång. Tredje gången gillt 🙂 dröjer nog innan det blir att måla tak igen, vilket j-lar slav göra!!! Men fint blir det iaf:) Så detta är vad jag å älsko sysslat med i helgen. Snacka om ångest, när solen gassar å själv är man inomhus å målar. Jag å lillan har i varjefall vart på en PW båda dagarna.. En anledning att komma ut, hihi!

Till veckan vankas det jobb, hela veckan låång. Långfredagen är jag i varjefall ledig. Min gosse åker till fjällen å pimplar röding. Känner mig en aning avis. Tack moster! Då slipper jag ha dåligt samvete över att han inte ska få ett värdigt påsklov. Påsken ska man befinna sig ute i naturen, med korvgrillning, mys med trevligt sällskap å en skotertur såklart 😉

Helgens projekt

20120401-214958.jpg
Älskling (i sin snygga Luleåhockey tröjja) i målartaget 🙂

20120401-215439.jpg
Där rök garderoberna

20120401-215603.jpg
Tindras blivande byrå

