Etiketter

20120913-114327.jpg
Fick hem min maxikjol från Topshop igår. Super fin och hur skön som helst! 🙂

Hej hej! Har gjort mig klar och är redo att möta denna dag.. vilket innebär soffhäng, TV titt och vänta på att familjen ska komma hem.. Fullspäckad dag med andra ord.. NOT! Någon som känner sig avis? 🙂

Jag har hunnit fundera en hel del på allt och inget. Bla så funderar jag på min framtid och karriär. Vad vill jag? Jag älskar att jobba med människor, men på vilket sätt kan jag bidra med något bra??! Jag trivs med mitt jobb som usk men jag känner att jag kan det och skylle vilja göra något nytt! Ska fundera lite till på min karriär. 🙂
Återkommer med vad jag kommit fram till, haha!

Soffan som skymtar i bakgrunden på bilden är en trädgårdsoffa som fått flytta in under min trappa över vintern. 🙂

