Etiketter

,

Tisdag idag och jag har vart på MVC, där konstaterade vi att allt var bra. Alltid en lättnad med att få det svart på vitt liksom =) Sf-måttet var 28, blodvärdet låg på 110 och 64kg. Barnmorskan rekomenderade att jag skulle börja med järntillskott, men jag tror jag kör på att få i mig mer järn via kosten. Är nog trög i magen 🙂 Kan vara förklaringen till varför jag känt mig orkeslös och trött under förra veckan. Jag har gått in i den sista fasen av min graviditet, kroppen sänder ut signaler att jag ska vila för att samla på mig kraft inför förlossningen..

Fuck!! Snart ska jag genomlida en förlossning till, hur fan tänkte jag när jag satte mig i denna situation igen!!! Jag ser absolut inte framemot förlossningen, Jag verkligen avskyr smärtan före, men framförallt helvetet efteråt. Man vågar knapt gå på toaletten för det känns som att hela inredet ska rasa ut, samtidigt som man är bedövad och svullen, känner inte att man är pissnödig.. Inget jag ser fram emot!! Jag ska inte sticka under stolen med att jag längtar tills våran gosse är redo att komma till oss och allt med graviditet är över. ❤

V.29+4

