Etiketter

Hejsan soliga fredag!!

Hoppa i springskorna och ta en lång promenad med trevligt sällskap är precis vad jag skulle önska att jag kunde göra… Men det får vänta tills det är typ -35 ute och snöstorm =( Solen skiner iallafall och jag känner mig rätt pigg trots snorig näsa, haha! Jag är iallafall glad över att Tindra får vara ute på dagis. leka av sig och gunga och få en gnutta solsken. =)

Hörde på nyheterna att vi här uppe i norr får se solen alldeles för sällan och det medför brist på D-vitamin. Så därför tycker jag att vi här uppe i norr borde få en solsemester som kompensation av skattebetalarna och där ingår även jag.. från mig till mig. =) Jag menar vi här uppe behövs ju med tanke på gruvindustrin, för hur hade landet klart sig annars??!!

Nåväl, har funderat på att öppna en ny kategori som rör mina tankar, funderingar och vad jag tycker och tänker om olika saker som dyker upp i mitt liv/huvud.

 

Nelly har Midseason Sale och för att komma in, så hittar ni koden här.                Gillar kjolen och skorna detta under 300 spänn, som hittat =)

Nu blir det att göra lite nytta och njuta av denna fredag! Kram

